torsdag den 5. juli 2012

Touren

Åhhh hvad skulle jeg gøre hvis ikke jeg havde lidt sport at gå op i. Jeg kommer nok aldrig til at være den store haj til at oddse osv. men jeg vædder gerne med nogenlunde alle der gidder.

Idag var det en der gad vædde om top 3 i touren for dagens etape. Men Bo og jeg kan som i mange andre aspekter ikke blive uenige, vi sidder så i henholdsvis Serbien og DK og skulle lave den top tre, vi sender via skype. Og ca. på samme tid sender vi en HELT ens top tre. Jeg ved godt der er favoritter, meeeeeeeeeeen der er trods alt et par ryttere at vælge igemmen, men vi tror på Cavendish, Greipel og Goss. Lad os se om den holder.

Jeg er nok en smule atypisk pige hvad sport angår, jeg elsker det, masser af det, også gerne lidt af hvert. Så de der oddset reklamer er IKKE lavet som portræt af mig;)
Kloge Åge her er så ikke altid lige go, men en mening har hun om nogenlunde ALT hehe. Men det ved de der kender mig ikke kun er indenfor sport....

Nå men klik lige på linket ovenfor, der står mange fornuftige ting i den artikkel hehe. Meget sjovt skrevet. Men jeg gentager, jeg hader virkelig ikke fodbold snarre tvært imod. Ser jeg fodbold på tv er der ingen i kilometers omkreds der er i tvivl hvis der bliver scoret fra dem jeg nu engang holder med.

Man er vel entusiast:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar