fredag den 6. juli 2012

En torsdag aften i byen

Åååh tak skæbne jeg havde en sjov aften igår, fik mødt en ny ung dame der meget hurtigt kan blive forfremmet til ven, sjov, sød og med samme humor som mig og Rikke pigen. Hun er til info Rikkes veninde i forvejen.

Vores veje mødtes fordi Rikke havde dobbelt booket og havde aftalt at gå i biffen med os begge, så det slog vi ligesom sammen. Vi startede på VISA, altså jeg ER bare ikke imponeret af deres mad, min mad var rimelig(en pizza) Tina ny venindes suppe derimod var der hår i SUK, og Rikkes burrito var vist også ok. Desserten var så nær endt i skødet på Rikke og det var vel at mærke is, min fritterede ost var über fed, men det var vel min egen skyld. Og de gik ud fra jeg ville spise den med ske SUUUUK.

Nå filmen Spiderman, jow jow den var faktisk vældig ok, samme film som sin forgænger af samme navn, men ligesom mere fed. Vi fik lidt baggrunds info og den mindede ligesom bare mere om tegneserien. Så fed film, vi tre tøser grinede med jævne mellemrum og alle andre var ligesom stille som graven.... er vi underlige eller var de andre. Til info sad der tyve andre end os host host. Måske det var os der var tja....anderledes i hvert fald.




Eneste lille ting er, hovedpersonen er ligesom lidt for 16 år til jeg rigtig kunne savle over ham hehe. Men men så må jeg jo finde et andet offer at kaste den kærlighed over:)

Nå men så til busserne i DK, for det første er vi gået over til sommer køreplan, det er jeg så IKKE ret imponeret over, for bybusser har ikke sommer plan, det er kun landruter. Grrr og så passer de da slet ikke sammen.
Men igår aftes var jeg så så heldig vi kom ud fra biffen præcis to min efter min bus var trillet. Så går der ellers en stiv time før jeg kan komme med noget som helst igen SUUUUUUUUUUUK. Men jaja heldigvis ville tøserne godt være med til at drikke en kop kaffe med mig inden jeg skulle med bussen, og VE mig jeg var lige ved at misse den afgang også fordi snakken gik så godt. Men heldigvis ville søde Tina godt betale min regning og så kunne jeg ellers styrte efter bussen.

Ser ikke ret gerne den her ende af bussen jo:



Teksten den ved jeg ikke med, pt. kører alle busserne også i kø pga. vejdirektoratets fine beslutning om det er HELT ok at spærre alle rørene stor set af i tunellen i Aalborg.....

furious girl

Ca. sådant ser jeg mig selv hehe......

Ingen kommentarer:

Send en kommentar