mandag den 9. juli 2012

Den lovede damper

SÅ fik min ellers normaltvis elskede mor fanget "linselusen" her.

Jeg sagde jo mig i en have ikke er et kønt syn nødvendigvis..... Måsen der ca. fylder HELE billedet er godt nok min....uf selverkendelse, skal vist gøre noget ved den;)
Grunden til de to forskellige sæt tøj er for øvrigt at jeg svedte som en ko der kælver så var nødsaget til at skifte på et tidspunkt!

For øvrigt har jeg fået høns( eller i det mindste høne)

Den og mange flere flotte figure som er knap så farvet er købt ved Triane en deeejlig butik med tingel tangel af alle mulige og umulige slag i Biersted. Men desværre lukker de pga. pension VRÆÆÆÆÆÆL:( De må miste mange penge for jeg lover jeg har lagt min del af min ellers pæne månedsløn hos dem hehe.

Men ellers er her sq da meget slot ikke sandt:






Sidst men ikke midst næste projekt må være skuret( orden er ikke min stærke side)

Men det her er vist blevet lidt ekstremt dum di dum!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar