tirsdag den 31. juli 2012

14 dage i himlen( eller deromkring)

Jeg kan love jer at jeg har haft en delig ferie. Billederne er ved at blive uploaded, så de føler så snart jeg har styr på dem.

Jeg var i år i sommerhus i Løkken i 10 dage, egentlig var det kun planen at jeg skulle være der i 7, men vi tog lige 3 dage mere pga. godt vejr og ALT for mange fede oplevelser.

En stor opremsning af diverse oplevelser ville nok blive elendig lang, så vil skrive det i små bidder. Men kan da lige nævne i flæng, to dejlige dage i Skagen med mad i top klasse, picnic ved Tversted søerne med madpakke med indhold fra slagter Munch i Skagen, lækker koncert ved galleri Munken udenfor Løkken med Souveriers, super koncert med Morten Remar i Blokhus og meget mere.

Vejret var med os, vi så kun en smule regn torsdag formiddag, og selv det overlevede vi med en god bog og et par gode blade ved hånden:)

Som sagt fik jeg så meget sol, inspiration og glæde ud af den ferie at jeg er sikker på jeg kan klare hvad som helst lige nu......

Ingen kommentarer:

Send en kommentar