lørdag den 7. juli 2012

Hækken er nu lige

Jamen jeg siger jer, jeg hader bøgehæk, den er måske flot omkring 10 min. i foråret hvor den er lysegrøn. Men så er det også det. For det er jo ikke sådant den ser ud ligesom træerne i skal vi sige Hal ege ved den gamle ladevej til Herning. Har I ikke været der skulle I tage ture engang.

Nå men min hæk er altså tude grim efter egen mening, men i det mindste er den klippet. Jeg svedte som en grisling da jeg klippende den idag, men nu skulle det bare være. Og lus( grimme klamme hvide dævler) raslede ned over mig EEEEEEUV!!!!

Hækkeklipperen burde vel være udstyret med savtakker af tand fra en grinde hval, så ville den nok klare presset bedre. Det er i hvert fald ikke til at klippe den med en alm. bosch klipper, den sidder fast ca. hver 20 cm. Så skulle hilse og sige der er lang vej rundt på mit bette frimærke. MEN DEN ER NU KLIPPET.

Mor var med på adressen for at hjælpe i haven....hun er sq den bedste.....men midt i det hele siger hun "nøj vi tager da lige et billede af dig når du klipper hækken". Heldigvis havde mit kamera taget ophold i en taske der befandt sig hos mor i Vadum....ohhhh sucks....not really. Jeg ligner som sagt en oppustet knap så køn gris der er ved at få et hjertetilfælde når jeg  klipper hæk, så den skræk slap i for, men til gengæld er jeg HELT sikker på mor imorgen får taget et totalt nice billede af mig med måsen i vejret når jeg skal samle det satans hæk afklip op der nu ligger i min have.

Så stay tuned for more.....imorgen får i damperen at se i haven hehe.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar