onsdag den 4. juli 2012

Bøøøøger:)

Jeg er lige ved at anskaffe mig endnu et par nye bøger, og den her gang er jeg en smule benovet over forfatterens søde og hjælpsomme natur. Stine Bolther har skrevet bogen "drabschefen" for en del år siden og er just udkommet med en ny udgave. Den må jeg naturligvis eje. Så jeg skriver da til forfatteren.....klart. Og iøvrigt typisk mig. Jeg sværger jeg er ikke stalker hehe. Men jeg vil gerne snakke med folk.

Og søde Stine spillede bolden tilbage og svarede på min mail. Hun tilbød mig bøgerne direkte tilsendt af hende og så endda signeret. Det kunne jeg da slet ikke stå for. Og hun gidder endda høre på mine kommentarer til den gamle bog. Hvor stort er det ikke lige.

For dem der ikke kender Stine er hun den flotte lyshårende reporter på Krimi5 på kanal 5. Hun er kniv skarp og super dygtig, og så kan hun lige ved siden af skrive bøger. Det har jeg temmelig stor respekt for.

I kan se mere på hendes hjemmeside:

http://stinebolther.dk/StineBolther.dk/StineBolther.dk.html

Når så engang jeg får dem læst kan I naturligvis se anmeldelserne under bøger fanebladet.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar