tirsdag den 10. juli 2012

Ham den søde

I ved ham der er i Serbien, ringede igår og snakkede lidt om løst og fast...gør han med jævne mellemrum og det er skønt.

Men igår grrrrr altså øv bøv, det regnede udenfor og var sådant lidt snot i næsen koldt og så indleder han samtale med " EJJJJ her er kun 34 grader nu"



Jeg sværger havde han været der var jeg lige til en Stephen King strangler bog.

Jeg vil oss ha varme, ikke bare EN søndag med dejligt vejr, det er BARE ikke godt nok. Nu går jeg snart på ferie og skal ikke til Caribien eller andre sjove steder hvor solen skinner altid, så venligst kære gud send min. 10 grader mere til dem der virkelig trænger siger jeg bare!!! Og det er hvis du ikke ved det alle de sølle sjæle i Nordjylland liiiiiiiiiiiiiiige nord for Aalborg( så kan jeg vist ikke være mere præcis)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar