torsdag den 12. juli 2012

Sæbeøje til damen

JAMEN hvor uheldig kan man være. Jeg ved faktisk godt der sikkert ikke er en eneste der tror på mig. Men jeg sværger historen er sand.....

Jeg er indehaver af det flotteste sæbeøje. Billede følger ikke fordi det er trods alt heldigvis ikke er ret let at tage et billede af sådant en fadæse. Men flot ser det ud. Jeg er hævet og rød under øjet og blå/grå som dag-gammel tværet mascara i øjnkrogen.

Hvordan fik jeg så det....ja jeg gik ind i en dør, altså det vil sige en bil dør og jeg sværger det er rigtigt. HAR ikke fået tæsk hehe.

Skulle ned og aflevere flasker i den lokale Spar, virkelig interessant, men skuret var overfyldt af dem, så skulle altså bruge nogle nye dansk vand og de kunne jo praktisk lige passe med at jeg ryddede op i de flasker der var tomme ikke sandt.

Regnen væltede så ned og det lille blå lyn af en suzuki jeg kørte i er altså lige blevet vasket og bonet. Derfor var bilen skod glat og jeg fik nok derfor ikke åbnet døren helt så meget som jeg troede( den gled) og SÅ hamrede jeg ellers min bette kind ind i det skarpe hjørne på døren HOLD NU KÆFT jeg kunne nogle bandeord. Ved ikke om der er andre der har prøvet noget lignede men 1: det gør ondt, 2: man føler sig ultra dum.

Skulle jo bare række ud efter min tegnebog. Men gik da i Spar alt imens mit øje hævede. Og idag ser jeg bare så lækker ud. Eller hvad det nu gør.

Jeg kan ellers lover for det nær havde kostet en sygemelding for det er faktisk 2 gang i min karriere på 3 år på mit job jeg kommer med sådant et øje, sidste gang fik jeg en dør i hovedet der gik af sine hængsler....den gang var det heldigvis på min arbejdsplads det skete ellers var der da slet ingen der havde troet på mig!!!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar