søndag den 8. juli 2012

Bøger med posten

Ohhhh happy joy. Ind af brevsprækken dumpede ( eller vent ikke helt måtte på posthuset og hente dem da de ikke kunne komme i netop brevsprækken) en dejlig pakke med bøger, ja faktisk hele to.

Den ene var jeg helt selv ophavsmand til levering af. Havde bestilt to bøger ved CDON. COM, sted der kan anbefales, de har alt muligt i bøger, musik osv. bare billigere end andre steder.
Denne pakke indeholdt så Genfærd af Jo Nesbø iøvrigt signeret.....jeg ved det, jeg bliver ALDRIG voksen, vil have en underkrasse i næsten alle mine bøger hvis muligt. Og så en enkelt bog mere Kvinderne på stranden af Tove Alsterdal, dejligt med lidt krimi her til sommeren.

MEN så kommer det rigtig fede. Jeg fik min pakke fra Stine Blother. Hun er den sejeste. Alle tre bøger var signeret, drabschefen med Ove Dahl's underkrasse også. Jaaaaaamen hvor er det fedt. Har jo set på manden i fjernsynet i alle de år jeg har gået bare en smule op i krimi området. Og Stine havde skrevet en personlig hilsen i alle tre bøger. Nøøøøøøøøøøøøøj dem glæder jeg mig til at læse her i nærmeste fremtid.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar