søndag den 30. december 2012

AHA.....................

Jeg ved det, jeg ved det, jeg ved det......
Det med at sove længe har alt sammen en naturlig forklaring. Min mor har en smule svært ved at sove, og jeg har derfor i lang tid travet gamle husmor råd og jeg ved ikke hvad igennem for ideer til hvordan man får et bedre søvn mønster eller hvad der kan hjælpe med at få en til at sove.
And there you have it. Jeg læste i KULØR, der er Spar kædens udmærkede gratis blad at en kiwi om aftenen inden man skal i seng hjælper en til at sove, OG både mor og jeg har sovet meget mere end vi plejer og meget længere efter vi har indtaget den der kiwi.

Om der mon ikke er tale om det med at tro flytter små bitte ROCKY MOUNTAINS det ved jeg sq ikk, men en ting er helt sikkert. Jeg sov uhørt længe.

Kulør er her med mit nye yndlings blad, måske nok også fordi det er gratis host host.

Ohhh by the way, skulle nogen mangle noget sjovt at læse kan jeg nævne at jeg er smagspanel deltager i bladet MAD! i denne måned, så ikke nok med du får et lækkert mad blad at lure i, du får også mit kønne ansigt at se. Det er da dobbelt bonus.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar