onsdag den 26. december 2012

Tasken

Ja den spøger stadig. Jeg er endnu ikke kommet mig over min Hugo Boss taske, nej jeg er ej!!!

Her i huset er vi meget minus mærkebevidste, ja faktisk er jeg nærmest så anti mærke som man kan blive. Men i takt med jeg ser flere og flere lækre ting fra diverse dygtige designere osv., så må jeg indrømme at jeg måske er en bette smule "skabs" bevidst.

Derfor har vi fået et udtryk i familien der hedder......"det passer godt til min eksklusive livsstil" nu er det så bare sådant at pt. er mit liv måske nok ikke så pokkers eksklusivt.
Så med en stærk sarkastisk tone siger jeg til min søde mor, jamen mor tasken passer da brand godt til min eksklusive arbejdsløsheds livsstil tsk tsk.........

Jow jow, hvem har ikke lige hørt om den. Så anyone der lige har en ide til et job så KOM FRISK, jeg skal have noget NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar