torsdag den 27. december 2012

Le Klint lampe

Der er som alle andre af samme køn som jeg, også nok også et par enkelte mænd, har opdaget udsalg over hele DK. Jeg er ikke så flink til at få læst reklamerne til tiden pt. der er så meget andet at se til. Men jeg nåede så i eftermiddag til reklamen for udslaget i Salling Aalborg. Og får fanden i helvede da også!!!!

Der er så den lamp jeg nok ca. har ønsket mig i 10 år. Den flotteste Le klint lampe til gulvet. Og apropos det med med at være skabs bevidst. For helvede den koster 5500 kr. SÅÅÅÅÅ den kommer jeg så nok ikke lige i nærheden af. Men gud bedre mig om ikke de så havde den i begrænset antal i Salling på udslag til 500 kr, hvad er oddsene!!!!

Nå men da tiden er fremskredet på dagen og der har været udsalg i mange mange timer må jeg jo sande det er ganske urealistisk de har så meget som skyggen af den lampe tilbage. Ååååh jeg var da lige ved at vræle. Den ville jeg bare så gerne eje. Så er der nogen der lige ligger inde med en god ide til hvor jeg får den snowdrop til en god pris vrææææl, så sig frem, jeg er totalt game.



Er den ikke flot SUUUUUUK, jeg havde gerne været tidligt oppe for at få den hvis bare jeg havde vidst!!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar