lørdag den 29. december 2012

Jeg sover ALDRIG længe

Jeg sover af princip aldrig længe, altså før idag, det gik HELT galt. Havde det ikke været for omgivelsernes lyde med mere, så havde jeg nok sovet endnu.
Kl. var gud bedre det 10 inden jeg fik snolde min røv op over senge kanten. Det er så aldrig nogen sinde sket før, heller ikke efter byture til kl. 5 om morgenen eller nytårsaften. Nej jeg sover virkelig aldrig længe, men hvad kan jeg sige, idag var så dagen....



Efter jeg så eeeendelig kom op fik jeg den gode ide at handle ind sammen med det mødrende ophav. Der manglede lækker ost til nytåret. Og det fåes ikke bedre end ved bagbutikken i Vodskov. Nogen der er fra de her kanter der ikke kender stedet så sving forbi, lææækker ost, og super service.
http://www.vodskov.net/erhverv/handel/bagbutikken_v_frode_baggesen.htm

Her var så lige linket med info om åbningstider og adressen. Den er værd at køre efter!!! Trust me.

Nå men så fik jeg ellers et lyst indfald sammen med min søde mor, vi skulle da invitere farmanden og Vera( hans nyyye dame( ikk så ny mere)) til kaffe ved mig. Og når man sådant for første gang skal bringe familien sammen skal man da have en ordentlig kage også.

Derfor stod Anita i netto og købte ind til lagkage. Den blev forresten ret flot, men det er et sidespring. Vera og farmanden takkede ja, og tiden blev aftalt til kl. 15..................nogen der kan gøre lidt fikst hovedregning. For hvis ikke SÅ KAN JEG. Jeg var dybt i krise, havde nul tid og måtte bryde fartgrænsen og lydmuren for at få det til at hænge sammen, men jeg fik da fikset det mest nødvendige, og mor måtte samle kagen for det kunne jeg ikke nå, og så ellers til Nørhalne med os. Vi kastede os i sofaen og sagde "jamen goooo tid, totalt overskud" og fangede den nærmeste kogebog for at understrege det, og der kom de så ca. 10 sec. efter;)

Nå men det gik nu meget fint. Jeg og ikke mindst de gamle overlevede som end i bedste stil. Soooo happy det ikke bliver til mit bryllup( hvis det nogensinde ever ever kommer til at ske) de skal mødes første gang. Og så gik det jo endda godt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar