lørdag den 22. december 2012

Her dagen før lille jule aften

Der er SÅ meget jeg gerne vil sige. Men først er jeg nødt til at få noget ud mellem sidebenene uanset hvad. Mine tanker går idag til Amin fra Vejlegården. Den mand har været igennem så meget, og nu en brand og en indlæggelse lige før jul. Jaaaaamen, jeg føler med den lille familie, men nu kender jeg jo lidt til Amin og ved han nok skal klare den. Han er stærk, dygtig og et helt fantastisk menneske!!!

Nå men så til mine lille lille jule dag/aften. Idag har jeg fejret min fødselsdag for min kusine og hendes far, det er så absolut alt det familie jeg har på den side. Det er altid en bette ting når vi mødes. Men vi hygger os. Jeg ville egentlig så gerne være bedre til at invitere min kusine, hun er noget af det sødeste, og jeg ville så gerne se mere til hende, så tror årets nytårs fortsæt må være at se hende noget mere....hmmm forudsat hun også gidder selvfølgelig.

Men vi havde en fin eftermiddag, bort set fra jeg måske fejlede lidt på årets menu. Hun er en smule bevidst om hvad hun spiser( læs: små kræsen) og jeg havde bestilt to pålægskagemænd af den lille slags i Kvickly Extra. Ikke et ondt ord om kagemændenene, men Pia er bare ikke ret meget for ret mange ting, så det var lidt en afbrænder, men ok, så var dessereten så rimelig ok heldigvis.
Næste år gør vi det bedre......

Åhhh ellers er jeg ved at være jule klar, jeg glæder mig overdrevet meget til hygge, julerier og afslapning. Det bliver deeeejligt. Glaaade jul til jer alle derude, og jeg afslutter lige med et billede fra den dejlige juletur jeg var på med mor til St. Restrup herregård her for et par uger siden. Dejlig tur.



Har man ikke været det skulle man bestemt give det et forsøg, jeg kan anbefale det:)








2 kommentarer:

  1. Ååååh tusind tak, det har været dejligt. Det håber jeg også det har ved jer.

    SvarSlet