lørdag den 15. december 2012

December er den bedste tid på året

Så er det tid til at lave alt muligt jeg bare elsker. Konfekt, julemarkeder, julefrokoster, juleudstillinger, osv osv osv, Gertrud Sand ville selv d. 24 efter hun har fundet den HELT store kasse være totalt misundelig på alt mit juleri. Jeg har nok ca. 1 mia. nisser oppe hver eneste år, og hvis du spørger folk, så er jeg aldrig hjemme til at nyde dem med DET passer ikke, jeg er da hjemme ind imellem hehe.

Nå men vi har som sagt været på marcipan vognen. I år fik vi lavet en masse mums, og der arbejdes allerede på at få det udryddet. Vi var ellers et kort øjeblik i tvivl om chokoladen nu ville lykkedes, men det gjorde den, sikkert på en klar redning af min kloge mor. Jeg rører aldrig ved det lort igen, det går i kage, så mor har af at leve til jeg er 101 som jeg har planer om hvilket vil sige hun kun skal blive.............124 iiiiiingen alder for såen en dejlig dame:)






 
 
Nå men skulle der være nogen der er i tvivl er det gule fad et MEGA GIGA lagkage fad, jeg ved ikke helt hvor hjerneblødningen indtraf, men lækkert ser det ud. Og der er sprit i tihi:)
Nogen der vill smage må de slå på tråden, så er døren sikkert åben....
Ellers hohoho Merry Christmas. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar