tirsdag den 25. december 2012

Åhh jeg er næsten mundlam

Meeeen også kun næsten. Det ville ligne mig SÅ dårligt at være helt mundlam.

Havde den dejligste juleaften. Jeg fejrede den stille og roligt sammen med mor, så sker tingene i vores tempo, og jeg vil tilstå jeg havde drukket mig selv små under og var i pyjamas på sofaen foran en god film ved ca. 21 tiden fnis. Men hyggeligt var det.

Altså jeg ved godt jeg lige er blevet 33, men det gør bare ikke jeg er mindre "barn" jeg glæææder mig til mine pakker. Og i år var jeg godt nok ved at tabe underkæben. Jeg fik mig en Hugo Boss arbejdstaske af mor, jaaaamen den koster en bette bondegård. MEN NØJ DEN ER FED!!!



Lige et billede af den over lækre taske, og så et lille billede af kaoset omkring julebordet hehe. Men dejlige pakker. Tak til dem der var så søde at tænke på mig sådant en dag hehe.

Ellers håber jeg alle derude havde lige præcis den dag de havde håbet på. Jeg ved jeg havde.
Glædelig bag jul:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar