tirsdag den 18. december 2012

Ind under jul



Ja sådant er overskriften på det teater stykke jeg just har været inde og se. Jeg ved sq ikke rigtig.......
Meget underligt. Jeg har den dybeste beundring for de skuespiller præstationer der kommer for en dag. De er pisse dygtige. Synes generelt rigtig godt om Andreas Jebro der bare gør det godt hver gang jeg ser ham på scenen derinde. Men der er også rigtig mange andre der bare yder en kæmpe indsats.

Nå men tilbage til stykket.....
Vi må jo ikke fotografere i teateret, men skulle I ville se mere om det kan kigge på teaterets hjemmeside. Satser by the way ikke på de bliver sure over jeg låner et af deres billeder.

Nå men stykket var en smule deprimerende, faktisk er jeg lidt ked af de i de sidste år har lavet et julestykke på lille scene der er alt andet end glad. Det er tit de tragiske skæbner der er i centrum. Men hey om igen var stykket til at forstå.
En anden lille bitte øv kommentar er, jeg synes det er nogle vældigt charmerende unge mænd der er ansat på Aalborg Teater, meeeen det er ikke nødvendigt at se dem mere eller mindre uden tøj på i hvert eneste forestilling. De må godt beholde tøjet på ind imellem hehe.

OG hvad skete der for stolene var byttet ud med nogle pisse belastende bænke der ikk gjorde meget godt for ryggen.

Men ellers sætter jeg faktisk rigtig meget pris på at komme i det flotte gamle teater. Det er bare en tand federe at se skuespillerne ligesom ligge alt hvad de har af hjerteblod i den forestilling de nu spiller. Og det er en helvedes flot skuespiller stab de holder sig derinde for tiden med en god blanding af navne man kender og rigtig dygtige og meget talentfulde nye navne.

Men søde Morten Kirkskov, husk nu positive stykker og noget mere vi kender, det er nu en gang det vi også gerne vil ha.

Ellers go jul til hele Aalborg teater.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar