mandag den 17. december 2012

Nisse Wonderland

Hvert år til advents søndagene skal en af turene gå til Gammelbo ved Moseby. For dem der ikke kender gammelbo, så er det her.

Jeg elsker at være derude hvert år sammen med mor. I år havde vi så bedste veninden Mette med. Ihh det var hyggeligt.

Se er hun ikke skøn.

Huset er jo der hvor hun sælger alle nisserne, men lige netop hvert år til advent holder hun også det lille hus i skoven åbent, med nisser osv, men også æbleskriver og glögg. Det bliver ikke meget bedre.
Billedet har jeg måtte låne fra hendes facebook side. Da jeg for en gang skyld havde efterladt telefonen hjemme. DET sker så ellers aldrig for mig.
Men jeg er faktisk helt sikker på Etly ikke har noget imod det, for jeg er en stor reklame søjle for hendes nisser. Tror jeg har de først 150 af dem derhjemme i alle størrelser. Så kommer i forbi Nørhalne er Anitas julestue naturligvis åben.
Nå men damen var jo taget afsted i høje hæle, jaja da, smart, men ind i skoven i lettere tø vejr med dem, det kunne have endt sådant her...



Nå måske knap så dramatisk og uden poolen til at redde mig, men det havde ikke været kønt.
Men fik mig heldigvis stavret gennem det hele uden uheld, og var der sket noget havde mor og Mette nok også fundet et kamera et sted til at forevige seancen.
Men sjov var det og der smuttede da lige et par mine ka' vip nisser med hjem. Hvad er hjemmet uden et par nye nisser right.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar