onsdag den 2. januar 2013

The day I met Trinny and Susanna

Jeps så er det imorgen deres program har præmiere, og NEJ jeg er ikke blevet valgt for min helt unikt dårlige smag. Vel nærmest det modsatte......mødte de damer for en tid siden da jeg var i Aalborg for lige at tjekke en tøj butik eller to ud.

De kom ind i Clair.dk som alle nogenlunde nok ved er lukket. Men de havde noget dejligt klassisk tøj som jeg godt kan li, og pigerne kom strygende ind i butikken, fangede den her dame de havde udset sig og filmede en sekvens med den sølle forstyrrede pige...men helt ærlig hun kunne også bruge en lille make over uden det ville skade. Og intet sagt, for hun var faktisk pæn, men stilen, not so much.

Så gik turen ellers til Maria Gram hvor de damer så ikke kom ind men nøjedes med at opholde sig ude på gaden.

Jeg gik derefter med min søde mor ned til LOFT og der var det så Susanna var solo, men fik mig på linsen, ikke for at kritisere, men sq for at sige jeg var en pæn pige NÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH det gav så lige omkring 100% på selvtilliden. Billedet måtte jeg have, så fik hendes oh by the way rigtig flotte og meget meget søde søn til lige at forevige the moment.

I know til dem der kender mig, jeg er altid på det rette sted, til den rette tid, render over ALT for mange kendisser og taler ofte med dem tihi.

Men enjoy the photo, jeg var sq lidt stolt:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar