søndag den 27. januar 2013

Melodi Grand Prix

Ja jeg sad jo ligesom ca. et par mio. andre og så melodi grand prix igår.
Det var en efter min mening rigtig fin aften med noget virkelig godt musik. Der var mange gode numre. Faktisk synes jeg der var flere der kunne have været et godt udgangspunkt for at vinde i Sverige til maj. Emmilie der vandt er en sød pige med en super fin sang stemme, og jeg skal jo heller ikke kloge mig på om hun kan vinde, meeen vi sendte Soluna afsted sidste år, hun var vel det man kan kalde en speciel kandidat. Det gik jo ikke optimalt. Derfor mener jeg måske så heller ikke vi skal sende endnu en speciel kandidat afsted.
Men men nu er jeg jo også fra lige nord for Aalborg, og Mohamed er og bliver jo vores darling, sååå er måske ikke 100% upartisk.

Men der er og bliver kun en rigtig grand prix stjerne for mig hehe. The one and only Johnny Logan. Elsker den mand, han er super dygtig, rigtig behagelig og så synger han jo lige i hjertet på en:)

Billedet her blev taget sidste år i november da jeg var til koncert i Åbybro sammen med mor. Det var super hyggeligt. Og bagefter tog han sig god tid til at snakke med os, få taget billeder og skrive autografer osv. Det var en fantastisk aften ligesom sidst vi var til koncert med ham. Ganske utroligt han har så meget overskud til sit publikum.

Så Logan tilbage til melodi grand prixet:)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar