fredag den 15. marts 2013

PS 12

Wuhuuu har været til den mest opløftende koncert.

I sin til hvor alle de andre hørte Bon Jovi, DAD, Take That og hvad søren de nu ellers hed på den tid, så hørte jeg PS12. Har været fan så længe jeg kan huske, eller fan, der er det ord igen, det er jeg ikke ret god til!!!

Men en ting er sikkert, Anne Mette Elten er den top sejeste dame i dansk musik. Hun synger simpelthen helt enormt fantastisk. Og så er hun bare så sød.


Et stk. signeret CD til mig, og en god snak med damen også. Jeg siger jo, hun er det venligste menneske jeg kan komme i tanke om i showbizz aaah måske med undtagelse af Johnny Logan, han er top skøn.

Den nye CD hvor hun synger klassisk. Den har jeg endnu ikke fået erhvervet mig, men den må være gude skøn. Hun sluttede af med at synget et par af numrene, hun havde selvf. ikke lige Prags symphoni orkester med, så det var pr. CD, men hun sang live. Åhh gåsehud da, det lød eminent.

Så guys, skulle chancen byde sig, så tag til På Slaget 12 koncert når de er et sted i nærhenden af dig, det er det hele værd.

Og ja endnu engang var Anita på det rette sted på det rette tidspunkt tsk tsk, jeg møder alle de kendte fnis.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar