søndag den 17. marts 2013

Påsken står for døren

Som julen elsker jeg også påske, Mette hende den søde pige der sad på mit tidligere arbejde Tomex har just været hjemme ved mig. Heldigvis er vi stadig lige gode venner selvom jeg ikke er der hver dag. Kunne aldrig leve uden den pige. Hun er den sødeste man kan forestille sig.

Nå men Mette er min lille smagsdommer, eller rettere, vi er ikke ret enige om hvordan ting skal se ud, men hun kan da godkende når jeg ikke bliver sindsyg hehe.

Hun sagde til mig da hun besøgte mig for nogle dage siden, ja ja Anita, det ser da ikke vildt ud ligesom dit jule menageri. Mon det er godt eller skidt;)

Ej har ligesom bare ikke helt så meget påskepynt som jeg har julepynt, men det betyder jo ikke at jeg ikke er indehaver af en tre-fire kasser( og ja det er flyttekasser og ikke skotøjsæsker) Så der er nok at tage af, men jeg prøver virkelig at begrænse mig, det skal jo også ned igen hehe.

Men altså påske er en deeejlig og hyggelig ting, se lige hvad jeg har brugt min tid på samme med moren:




Den sidste står nu mere eller mindre fremme året rundt, synes bare den er så DEJLIG:) Jeg prøver at omgåes med ting og personer der gør mig glad, det smitter nemlig det med glæde ikke sandt????

Ingen kommentarer:

Send en kommentar