lørdag den 16. marts 2013

Med ærlighed kommer man længst

De fleste der kender mig ved nok godt jeg har den her tarmsygdom der hedder Crohn. Det er noget kedeligt noget der ind imellem driller mig en del. Men men nu har jeg det jo faktisk helt fint med maven for tiden.

Faktisk har jeg det så godt jeg har lidt overskud. Det har jeg nok mest fordi jeg deltager i det her medicinske forsøg ved Aalborg Sygehus, der hvis du spørger mig, har reddet mig liv. De her piller har fået hele situationen 100% under kontrol, det er simpelthen så dejligt.

Med altså det har så givet mig overskud til at hjælpe lidt rundt omkring hvor jeg kan sygdomsmæssigt. Så da Køge sygehus kontaktede mig og ville høre om jeg ville være med i et forsøg omkring parasitter siger jeg da ja. Hvad gør man ikke for at hjælpe!!!!! Og nej jeg har ikke parasitter, det er jeg helt sikker på.

Men altså.....det betyder jeg skal tage to afføringsprøver( I know nu bliver det klamt) men jeg er jo ikke så helvedes genert vel!

De prøver får jeg da mugget sammen, og de skal opbevares på køl. Det SKAL sådant nogen altså bare indtil de skal sendes til laboratoriet.

Men de er forsvarligt pakket ind osv osv, I dør ikke af at komme og besøge mig fremover, ingen baktusser i frit spil. Men mor var så på besøg hos mig, og hun er jo ikke sådant helt fremmed i mit hjem så damen triller da i køleskabet for at hente noget at drikke og observerer de her lukkede rum beholdere og spørger....."hva det???"

Barnet svarer, det vil du ikke vide bette mor og jeg sværger damen var ved at besvime tsk tsk. Og jeg skulle ellers mene hun kan tåle det meste. Så de er nu forsvarligt på vej i posten på lab. for jeg skal ikke opbevare dem mere, skulle jo nødig ha' mor går helt til. Køleskabet er renset med noget jeg tror minder om kaustisk soda og mor har luftet ud i ca. 40 timer.

PS, hun tror ikke jeg tør skrive det her indlæg, men gu' gør jeg så;)

2 kommentarer: