fredag den 24. august 2012

Venner kan man aldrig få nok af:)

Jeg tænker så tit på hvor heldig jeg er. Jeg elsker alle mine venner, og jeg har faktisk temmelig mange af dem.
Det har altid været sådant jeg holder ved de mennesker jeg møder på min vej, måske nok ikke dem alle sammen, men dem som kommer til at betyde noget for mig og som jeg kommer til at holde af. Og det bliver til en del over tid. ( Det var det med jeg var 32) i ved....den her gang bliver det til en del over årene......selvom jeg ikk er så pokkers gammel just yet.
Nå men det jeg egentlig filosoferede over, her på bunden af et glas rødvin eller to er hvor heldig jeg egentlig er:)
Der er mange søde mennesker der egentlig vil mig det aller bedst og omvendt. Det er ikke alle jeg ser lige tit, men jeg bliver nøjagtig lige glad og varm om hjertet når jeg hører fra hvert enkel af dem. Og når jeg har brug for hjælp ved jeg nøjagtig hvor jeg skal vende mig hen.
Så egentlig bare et lille indlæg til tribute til min venner.
Love U.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar