torsdag den 2. august 2012

Film aften

Uha jeg var inde og se Albert Nobbs i biografen igår. Jeg gik ind med en skræk for den ville være noget så elendig, men heldigvis gjorde filmen mig skamme. Den var humoristisk, gribende og virkeilg ganske god. Tror faktisk godt jeg så småt kan anbefale den. Men havde du bare lagt den på bordet foran mig inden igår var jeg nok aldrig kommet ind og se den, men til en god pris og i godt selskab så var den faktisk rigtig fin.

Bagefter gik Mette og jeg ind og fik en ganske udemærket kaffe på cafe VISA i Aalborg. Hvor vi fik os en fin snak om det absurde i 3F blokade af Vejlegården. Aldrig i mit liv har jeg hørt noget så absurd, jeg tror 3F er ved at grave en grav så dyb for dem selv. Skulle jeg være på Vejlegårdens kanter like ever, skal jeg love jeg støtter op om dem!!!

Ellers lykkedes det os faktisk at følge lidt med i OL, kvinderne spillede jo håndbold mens vi sad der og blomstrede( og vi ser begge håndbold normalt) men hey så længe jeg kan følge med via sms updates fra moren der OVERHOVEDET ikke gidder se håndbold men gør det for afkommets skyld, så klager jeg ikk.

Min store sports lidenskab kan jeg heldigvis dele med kollega Bo i det daglige. Han kommer hjem til DK idag fra Serberland wuhuuu, der er godt nok halv lang tid til han når op til os her i det mørke Jylland, men bare det han kommer hjem på besøg er jo ikk så tosset. Jeg savner ham ligesom på kontoret temmelig meget.

PS guldfireren har lige KUN fået bronze åååh nedtur, men helt ærlig også ret flot hvis jeg skal være helt ærlig:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar