fredag den 29. juni 2012

En dejlig aften

Jeg var igår efter job ude og handle, jeg sværger......jeg havde skrevet indkøbsliste inden jeg drog ud i verden. Jeg skulle hente nogle små ting i Super Best der bare havde nogle knald gode spot tilbud. Jeg kom ud af butikken med kun en eneste bakke jordbær mere end skrevet på min seddel. Det var rigtig fint( og de var billige)
Så skulle jeg ind til centrum Aalborg, straks en større udfordring, men kom i Matas og kom ud med tadaaaa ikke andet end det jeg havde skrevet på listen og så de vatrondeller der stod ved kassen på tilbud til ingen penge. Jeg indrømmer jeg er totalt ligesom små børn ved en kasse, jeg tror alt er sat op for jeg skal have det!!!!


Den lille punk i vognen kunne sq være mig hehe....

Nå men så skulle vi jo videre til min lidenskab nr. et bøger, men ak og ve jeg kom forbi en taske butik på halv vejen og de havde bare den deeeejligste taske på tilbud fra Friis og Co:) Jamen jeg elsker den allerede og så til halv pris. Den måtte jeg bare eje.

Og vel inde i Bog & Ide gik jeg til kassen og bad om de to bøger jeg havde tænkt mig at købe og jeg kom UD på den anden side med kun de to bøger. Jeg var virkelig stolt. Bilen hold jo så som sagt i Friis og for at komme derned tog jeg gågaden og nød det dejlige vejr og skulle til at dreje af til Friis da jeg så.....



Og ikke kun indgangen til biblioteket men også et skilt med skriften:

Bogudsalg kom om gør et kup enhedspris 10 kr

og så kikser min bette hjerne jo, er der noget jeg eeeelsker er det jo bøger. Jeg travede frejdigt ind og var opslugt i ca. en time derefter, jeg skal sige det kunne have været værre, jeg kom derfra med 24 bøger. Damen dernede tilbød mig sq at købe en hel reol med tja 500-800 bøger for en tusse ååååh fristet skæbne mand. Men jeg stod imod og købte kun mine 24 bøger tøhø.

Og så afsted til en af de gode gamle tidligere kolleger for at guffe pizza hun er jo skadet efter fald fra hestryg så endelig har hun tid til mig i det omfang jeg virkelig gerne vil. Og ja da, vi fik snakket og spist, især var dagens optur at jeg bare ikke ikke vidste hun havde samme store lidenskab her i livet som mig. Hun er også til krimier og endda nogle af de samme forfattere som jeg synes er top nice. Så vi fik ellers nok lige snakket personer, plot og mord i lange baner. Og enden blev at vi skal til Krimi messe i Horsens til næste år. Horsens statsfængsel here we come...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar