onsdag den 20. juni 2012

Fagre nye verden

Og på ganske kort tid blev min blog herre fed. Jeg havde idag krise hjælp fra min favorit blogger. Hun har lige lært mig om diverse opstarts ting og sager, så nu synes jeg selv min blog er blevet over sej.
10-4( ja det døbte min far, som også kender damen, hende pga. hendes fødselsdag) var her og hjælpe mig med at sætte siden op, få gadets på og ikke mindst har vi kvækket løs non stop siden hun trådte ind af døren for ca. 4 timer siden. Nu sidder vi sq så ved hver sit bord og skriver dagens indlæg og er just blevet enige om vi i hvert fald ikke er samme type blogger.
Hun sidder lææææænge og tænker, jeg har altså så meget på hjertet jeg bare skal have det hele ned og gerne med det samme.
Men jeg kan love jer, jeg glæder mig til at kunne få alt det her med opskrifter osv. op og køre, for det bliver bare så fedt.

Men da Mette så var ude af døren fik jeg nok lidt blod på tanden og gik i gang med de der skærver, de spreder jo ikke sig selv i det forhave bed, men jeg sværger det bliver flot når jeg er færdig....må lære det med at få billeder på så I kan se hvad jeg laver.
Men kl 22.30 måtte jeg bare stoppe....både fordi jeg ikke havde flere  kræfter men det larmer jo også en smule, og mine naboer synes i forvejen jeg er den værste idiot....så ingen grund til at puste til ilden!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar