mandag den 18. juni 2012

Haven tager livet af mig

Jaaaamen man skulle tro det var løgn, bedst som jeg sov i min sødeste søvn bippede vækkeuret det satans yngel. Nå vil jo ikke undvære det, for det er jo også min mobil. Men sidespring. Kl var 4.20 i nat....ja læs i nat, sådant følte jeg det i hvert fald.
Jeg havde i et mindre hjerne sammenbrud besluttet jeg godt kunne hente granit skærver til min forhave ved Colas. De har jo ekstremt tidligt åben skulle jeg hilse og sige, så 5.40 var jeg ude og rode på de danske veje for at hente en trailer ved min redning box-it så jeg kunne få dem fragtet til adressen.
Sidste gang havde jeg hjælp af stærke gummi-farmand, men sådant gik det ikke denne gang, for nej nej han er jo på krydstogt i Caribien!!! Jeg er slet ikke misundelig nej:)
Nå men jeg tænkte, hvor svært kan det være at få læsset de ca. 400 kg skærver af i en stak i Nørhalne??? Eneste problem, den flinke mand ved Colas vurderede denne gang jeg godt kunne køre med små 700 kg, så gæt hvem der snart sagt tog et stunt hop op i luften og landede på skjoldet som en anden fortabt mariehøne. Præciiiiiis mig...
Men fik da læsset skidtet af, og har nu en nydelig stak skærver der KUN venter på at blive fragtet pænt op i bedet. Eneste problem er gorilla armene skal nok lige have en pause og det samme med ryggen, for lover for livet er hårdt efter de 700 kg......

OG tro det eller lad være, der mangler nok 700 kg. mere, man fatter ikke så meget der skal til for at lave sådant et bed( skumler helt vildt over damen der lavede bedet inden jeg flyttede ind og IKKE spredte nok nærrige kone suk) og det er endda ikke dyrt, giver jo ingenting for de skærver. Kan varmt anbefales hvis nogen skal have lagt et lag små sten ud i haven....

i aften står den på tøse hygge med den dejligste kollega man kan få, og egentlig den bedste ven også:) Så det ser man vææældig meget frem til, og hun laver endda mad til mig wuhuuuuuu:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar