fredag den 5. juli 2013

Touren

Ja nørden her ser sport, og meget af det, min familie og mine venner synes ind imellem jeg har fået en hjerneblødning.

Lige nu står den på Tour de France. Hvad jeg ikke ville give for at være i Paris når feltet rammer, men sådant kan det af gode grunde ikke være når jeg ikke er så heldig at have et job pt. og for resten heller ikke liiiige har booket en tur derned i massivt god tid osv. osv.

Men skidt, så ser jeg det da bare på tv, jeg hører til dem der snildt i de her dage kan bruge 4-5 timer om dagen på touren. Men der er jo også så meget pænt landskab at kigge på hehe:)

De har i år efter min mening prøvet at lave et spændende løb, det er lidt anderledes end tidligere og så allligevel ikke, det er som det plejer den første uge relativt fladt, og nu imorgen kommer den første etape for klassements ryttere, wuhuuu det bliver spændende.

Så end ikke 25 grader kan holder mig fra tv'et imorgen:)

1 kommentar:

  1. Jeg er normalt ikke til sport. Men Tour de France elsker jeg :) Og det dejlige vejr må vente på mig. Jeg bliver også inde og ser TDF.

    SvarSlet