lørdag den 13. juli 2013

En dag på væddeløbsbanen

Jeg har haft en dejlig dag på Aalborg væddeløbsbane. Rikke Munk Sørensen min super skønne veninde og ikke mindst rigtig gode jockey.

 Hun skulle starte med sin egen hest i det første løb, desværre ville den ikke ind i start boksen, rigtig øv for hende, men det skal nok komme det ved jeg bare, den hest er super dejlig selvom den er lidt speciel hehe. Og her lyder det som om jeg ved en helt masse om heste, det er så en lille smule begrænset må jeg nok tilstå, men jeg lytter og lærer:)

Nå men var derude med min mor der ved nogenlunde lige så lidt om heste som mig, vi vandt da lidt, mest faktisk på en hest vi satsede på fordi den havde den flotteste hale hehe.

Men Rikke var nu ikke helt tilfreds, hvilket jeg ikke kan vide om det er berettiget eller ej, men jeg synes uanset hvad, hun er den sejeste rytter jeg kender og ikke mindst den sødeste veninde:) og det er sq da det vigtigste...

Så alt i alt en dejlig dag på banen.

Her er et billede af Rikke og skønne Bøllebob:) sætter det på uden at have fået lov, men mon ikke hun er ok med det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar