onsdag den 3. juli 2013

Mænd for ind i helv.....da!!!!!

Jeg bliver nødt til at generalisere noget så groft....men hvad er der galt med mænd, eller i særdeleshed dem jeg render ind i.

Der er jo en ret betydelig del af min omgangskreds der mere eller mindre mente jeg måtte ende mine dage som eneboer eller lesbisk hvis ikke snart jeg fik snoldet mig på dating markedet eller hvad det nu hedder. Sådant noget kan jeg jo ikke have hængende på mig vel, så jeg har jo oprettet den her profil på en ikke dating side men i hvert fald socialt medie hvor man kan træffe fyre.

Jeg er da rendt over et par stykker der kunne være interessant, men det er godt nok ikke fordi heldet tilsmiler mig.

Var på date for snart et par uger siden, havde nogle hyggelige timer med en fyr jeg synes var sød, rar, let at snakke med, pæn osv. osv. Helt ærlig, måske denne gang ville jeg være heldig.

Skriver henkastet en sms til ham efter vi skiltes ved datens udgang og får svar tilbage at han da bestemt mente han ville se mig igen. Ooooh tænker hun så, måske der var en fyr med hjertet på rette sted:)

:( men nej her efter er al form for kontakt ophørt, jeg har skrevet et par forkølede sms'er med om han er ok osv, men ikke så meget som et pip kommer der, hvor ville jeg ønske mænd i det mindste mandede sig op og sagde at de havde fortrudt eller hvad det nu bunder i.

Så hundjævelen er stadig meget single....så let me know om I har et oplagt bud på en rigtig mand, så er jeg villig til en date hehe.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar