fredag den 12. juli 2013

Åhh og så er der for varmt...

I know, jeg er et af de der pisse belastende mennesker der bare mener der er for varmt i staten Danmark for tiden. Jeg er ved at smelte som margarine på en over varm pande!!!

Ved godt vi ikke må klage nu solen endelig skinner, men lige 4 grader lavere ville bare passe mig bedre.

Heldigvis havde min favorit frisør Betina: https://www.facebook.com/SalonDallgaard?filter=3 i Vadum tid til at klippe mig sommer klar i en ruf, har jo sparet lidt på klinkerne og havde derfor erhvervet mig den største løvemanke ever, men nu er det blevet helt fint, og jeg kan endda være mine bryn bekendt igen, de ligner noget en kvinde ville være tilpas med hehe.

Ud over det har det været en over mega fed etape i årets tour, der skete da lige lidt, og Fuglsang på 6 pladsen, hvad kom den lige af på en etape for sprinterne......Love the tour:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar