torsdag den 4. juli 2013

Still going strong...eller noget.....

Altså jeg har lige været til "den gode jobsamtale" på jobcenteret i Jammerbugt kommune. Damen jeg skulle ind til glimrende fra start ved at hente mig ca. 10 min for sent ind. Virkelig flot førstehåndsindtryk!

Job med løntilskud eller virksomhedspraktik, det var så nogenlunde hvad jeg fik med mig ud af det lokale!!! Jeg bliver skingrende vanvittig. Det er jo ikke en løsning der for mig permanent i job vel. Til den kommentar fik jeg en sur grimasse og et vast påbud om jeg skulle følge de regler der var.

Nå men så tænkte jeg da at jeg ville fortælle om det her super kursus jeg lige havde været på hvor man bliver uddannet NLP coach....eneste svar, ja det kunne jeg da ikke tænke mig havde nogen reel betydning sådant et 6 ugers selv valgt tsk tsk....kunne hun være mere nedladende, nej det tror jeg ikke.

Så Anita opgav, spillede med og sagde jeg finder da lige et par virksomheder der vil brænde for at få mig i 4 ugers praktik, og jeg vil bare SÅ gerne på det her 10 ugers anden aktør kursus du ryster ud af ærmet fordi du ellers ikke aner hvad du skal tilbyde mig af hjælp!!!!

FUCK jeg hader at være arbejdsløs, anyone, jeg er billigt til salg lige nu.....kom frisk, jeg kan lidt af hvert:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar