tirsdag den 29. august 2017

Sådant bliver man lækker

Eller så meget som jeg nu kan blive tsk tsk.

I går var jeg en tur i Matas til sådant et kunde arrangement. Det undrer mig faktisk vi ikke er flere til sådant noget, men det er vel samme problem som der er med alt mulig andet, det er ikke til at samle folk fordi der er så tosset mange tilbud.

Nå anyway, det var det her make-up værk vi kom fra. En tidligere kollega Lotte har lært mig at bruge Dior, dyr dame jow jow. Men skidt det var jo til gode priser da jeg sejlede:) NU skal jeg så hilse at sige det ca koster det samme som en månedsløn hvis man skal have alle de lækkerier man gerne vil udstyres med tsk tsk men lidt mindre måtte gør det.

I går var jeg jo så så utrolig heldig at den flinke demo dame godt ville "makeuppe" mig. Første tørre kommentar fra damen, "Jesus, du har jo værre hud end sandpapir" jamen tak siger jeg bare.
Jeg er ikke 85 og synes selv til hverdags brug at jeg kan gå an....men hva ved jeg.....

Nå men flot blev det i hver fald og jeg var tæt på at følge mig top lækker men døm selv.




 
Synes sq selv det blev meget godt, måske derfor jeg ligner en glad julegris.
Nå i øvrigt er jeg egentlig tilbage her på bloggen fordi jeg havde den mest fede sommerferie som jeg tænkte I alle bare top gerne ville have hørt om, men nu er jeg jo ligesom hjemme igen meeeen der sker bare så meget fedt her i efteråret så tænker det er på tide man genoptager det her med sjove anekdoter fra en tosse tøs liv:)
 



 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar