onsdag den 30. august 2017

Gæster og fester

Jeg elsker at have gæster. Det er ikke altid jeg tænker mig lige godt om inden....faktisk er det muligt jeg slet ikke tænker på andet end det bare kunne være SÅ hyggeligt.



Jeg ved ikke hvor mange gange min mor har stået og spurgt hvordan jeg havde tænkt mig at nå at lave mad inden de 12 gæst til middag, på en torsdag hvor jeg har været på job længe, kommer. Men ja hvad ved jeg...



 
Altså nu er jeg så flyttet for ca 2 mdr siden, og jeg vil SÅ gerne invitere hele verden hjem og se det nye slot. Men alle der kender mig ved også at det kan være noget værre noget for mig at flytte. Jeg er jo indehaver af ting nok til at fylde Kronborg slot. De mange ting skal ind i et skab, en skuffe osv. Jeg er flyttet fra 80 til små 100 kvm, så man skulle jo tro det blev nemmere at få tingene presset ind, men det er det sq ikke. Jeg er sikker på nogen har sendt 10 kasser med mig til det nye hjem som ikke er mine host host.
Men det var egentlig slet ikke mit jordiske gods vi skulle snakke om næææh nej. Det der er i det er jo, at jeg så top gerne vil begynde at invitere bunker af gæster. Men æææh altsååååå der er jo stadig kasser, poser, pynteborde, blade, bøger, småting, nips, vaser og meget meget mere der ikke er fundet hjem til den plads det nu burde have. Det er faktisk først i forgårs jeg fik gravet min sofa og mine lænestole frem så man rent faktisk kan sidde et sted hehe.
Nå men skidt med det, jeg smider al min fornuft overbord( nogen vil sige igen) og siger. Kom frisk, så kan jeg modtage i det nye "kongelige" gemakker. Husk lige at aftale hvis I kigger ind så jeg kan flytte en kasse eller to I kan vælte over fnis.
Men jeg glæder mig til I skal se det fine slot alle sammen. Og man kan altid få en kop kaffe, pepsi max og en kage eller home made pizza som er min hofret, og jeg lover, der er midst et sted i hytten vi kan sidde tsk tsk.
 
 
 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar