onsdag den 27. januar 2016

Man skulle tro man blev bedre

Jeg har nu sejlet i to år, skal jeg være ærlig, så troede jeg det betød man blev sø vant, men nej nej ikke mig.
Jeg er blevet bedre, MEGET bedre, men jeg var stadig vag igår.
Det er bare ligaer værre når man lige kommer ud end hvis man bare får lov at falde til. Så nej jeg kunne ikke tåle 8 meter bølger igår, det kunne jeg bare ikke.
Nok er jeg bleg næbbet, men ikke så meget normal vis.
Jeg nåede knap at få tøjet af inden jeg lå i sengen og troede jeg skulle dø( sådant føles det at være søsyg)




Nok er jeg ikke en skønheds dronning normalt, men så luset plejer jeg ikke at se ud.
Så tro mig folkenes, søsygen kan få ram på selv den bedste.
Men så tænker jeg bare tilbage til dengang jeg begyndte at sejle. Der lå jeg i uger på gulvet i badeværelset og spiste marie kiks og æbler og drak te. Det var ca hvad jeg kunne holde til. Mine kolleger lavede odds på om jeg ville holde 3 mdr. Så sej er jeg da, på en måde ikk:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar