lørdag den 25. maj 2013

Nu skulle man tro!!!

Men så let er livet ikke.
Jeg har som de fleste der kender mig ved, været arbejdsløs i en tid. Det er ikke fordi det er længe, men du ved, for mig er det egentlig længe nok hehe.
Så havde jeg jo nok lidt den illusion at jeg ville nå alt det jeg ellers ikke har tid til, men helt så let er det altså ikke.
Man skal søge stillinger, deltage i undervisning, til møder osv. osv. osv.
Nå men lige nu er jeg igang med 6 ugers kursus der hedder NLP Coaching og Ledelse. Nøøøøøøøøøøøøøøj det er hårdt at være på skolebænken igen, men kurset er faktisk både spændende og givende, så mon ikke damen her ender med at gå derfra med noget.
Holdet jeg har er næsten det bedste, jeg har mødt personer jeg håber at kunne holde kontakten med resten af livet. Folk der kan give mig en hel masse personligt. Og det er da virkelig værd at tage med sig.
Men jobbet, det er desværre ikke dukket op endnu, så skulle der være nogen der lige har en fiks ide til hvad jeg skal lave, så er jeg næste frisk på hvad som helst:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar