torsdag den 25. april 2013

Diva på slap line

Nu er jeg ikke ligefrem billedet på en diva, men jeg kan godt have visse træk ind imellem.

Jeg har fået min fødselsdagsgave af min mor, jeg har jo godt nok fødselsdag midt vinter, men nu er det sådant jeg ønsker mig havemøbler og de er ikke så giga nemme at få fat i når vi rammer december. Derfor var jeg med min dejlige mor ude og lede efter den perfekte omgang havemøbler, og jeg har fundet dem:)


Er det ikke flot, det pynter nu hjemme i min have, MEN det kom godt nok gratis leveret( virkelig klapsalve til Bilka for den service) men det kom USAMLET argh, jeg er tosset vældig ringe til at samle ting, eller nej det er jeg faktisk ikke, men jeg lover for jeg har en smertegrænse.

Det her sæt kom i 2000 smådele, og skruer, dimser og des lige!!!

Så jeg samlede en hjørne med god hjælp fra mor på en fucking eftermiddag, det er jo latterligt, men det tog det. Resten har jeg så fået samlet her igår og idag, og nu står det endelig færdigt hjemme ved mig wuhuuuu. Og det ser bare så fedt ud.

Jeg har ikke taget billede af det endnu, for hvis det er gået nogens næse forbi, så regner det idag, og det giver bare ikke de fede billeder, men jeg sværger de skal nok komme.

Så diva trækkene kommer ind over fordi jeg har ingen negle tilbage, de er brækket alle sammen:( og jeg har ondt i fingrene af at skrue, stramme og hamre...

Piiiv hvor er mænd når man skal bruge dem hehe.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar