søndag den 24. februar 2013

Sommerhus tur under planlægning

Wuhuuu jeg skal i sommerhus om nogle uger, og det er jeg allerede ved at planlægge i hovedet. Jeg har bestemt mig til mor og mig skal have MUMS mad.
Så indtil videre står menu'en på:
Pulled pork burgere med alternativt coleslaw da jeg ikke kan li' mayonaise ad ad ad. Og hjemmebagte burgerboller:)
Hjemmelavet Chili con carne med naan brød.
Lammecurry med græskar og ris.
Oksehaler med chokolade og kanel.

Skal jeg være helt ærlig så regner jeg med det bliver over meget hyggeligt.

Og så skal dagene ellers gå med at drikke kaffe, læse blade, hygge og lave så lidt som overhovedet muligt. Ikke mindst skal vi nyde udsigten over Vesterhavet. Der er super super dejligt i Løkken. Huset er i luksus klassen og vi elsker det:) Så det er med at nyde det inden det bliver solgt.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar