tirsdag den 2. juli 2013

Der er dage der bare er knap så fede:(

Mor her er uofficiel katte mor til 3.

Her er alle 3 pragt eksemplarer samlet på en gang.

MEN så kommer det kedelige jo desværre, hende der sidder yderst til venstre på billedet ser lidt tjavset ud, og det er der desværre en grund til. Bette Kitte havde det bare ikke super fedt og jeg må sige den endte sine dage i katte himmelen.

Den røde derimod er blevet et par kugler fattigere, mente det var en god ide da verden har katte nok!!! Det resulterede i en virkelig slatten pjevs....


Mor og jeg var en smule fra snøvsen både over det ene og det andet igår.
Derfor fræsede mor rundt for at skaffe mad til mig i Nørhalne til aften så jeg ikke skulle gå fra Edward osv.
Da mor så havde lavet mad til mig, spist med mig og vi havde hygget lidt, kørte mor hjem for så kort tid efter at ringe til undertegnede og spørge....Anita, ved du hvor min tegnebog er......nope Anita var blank, det vidste hun ikke!!!
Jamen havde jeg lagt den i panik ved dyrelægen....naaah, det mente jeg ikke, jamen var den så på Gustav Zimmersvej i rodet et sted....nahhh det mente jeg heller ikke.
Mor panikkede, det samme gjorde jeg, og dog, pungen dukkede op på lampen udenfor mors hus, hvor den havde lagt i ca. 4 timer med penge, kort og des lige.....
PANIK siger jeg bare.

Men patienten har det bedre idag, og er overraskende frisk. Det er misse mor så ikke, for hun sov stort set ikke i nat!

Så sov godt derude, jeg skal vist i seng:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar